Данні за нарадою
- Реєстрацію виконує заклад з офіційного акаунту за посиланням
- З приводу технічних питань олімпіади звертатися тільки на пошту служби підтримки live.
Служба підтримки анонімна працює лише через пошту. Не надсилати подяк, тощо. У зверненні вказувати лише питання (причини втрати паролю не цікаві) - З приводу завдань звертатися до журі у відповідній команді.
Коли Ви побачите у таблиці, яку заповнює заклад логін учня, то це означає, що учню створено логін та його данні відправлені на вказану у таблиці реєстрації пошту учня.
Учень може не отримати данні логіну на вказану закладом персональну пошту з наступних причин:
- невірно вказана пошта
- поштова скринька заповнена або невірно налаштована
- учень не шукає у папці ненадійної пошти
- учень шукає у іншій скриньці, ніж тої, яку надав закладу
- акаунт існує з попередніх років
- інше
Рішення єдине – персонально звернутися до служби підтримки поштою.
Звертатися до служби підтримки про створення логіну не треба – логіни створюються лише тим, кого заклад додав до таблиці реєстрації.
Вчителі та заклади не звертаються до служби підтримки з питань допомоги учням – вміння зайти – це частина змагання.
Кожен учень після отримання даних логіну та тимчасового паролю повинен:
- Змінити тимчасовий пароль на власний – постійний. Інструкція.
- Надійно зберегти пароль (під час змагань скидання паролів не передбачається).
- Зайти завчасно та перевірити наявність у сервісі Teams відповідної команди. Якщо команда з відповідного предмету не знайдена, то звернуться до закладу з приводу перевірки реєстрації на цю олімпіаду. Якщо реєстрація є, то звернутися до служби підтримки поштою.
- Під час олімпіади завчасно зайти до відповідної команди та прочитати, що буде вказано членами журі
Два сайти:
to.dp.ua
dniproedu.dp.ua
Реєстрація учасників ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад (тільки з під офіційного акаунту закладу)