Служба підтримки інколи отримує емоціональні сигнали від викладачів чи учнів про невчасність надсилання запитань та відповідей.
Стверджуємо, що комп’ютер на відміну від телефонного дзвінка дозволяє асинхронну роботу.
Це означає, що кожен може відправляти повідомлення тоді, коли йому зручно.
Але кожен отримувач повідомлень має право читати і відповідати саме тоді, коли йому зручно. Для цього той, хто не бажає отримувати повідомлення про сповіщення має налаштувати власний комп’ютер (мобільний пристрій) на сповіщення під час робочих (визначає самостійно) годин та саме від тих програм, яких бажає.
В системі Windows це робиться у налаштуваннях так:
Налаштування сповіщень від програм (вмикаєте або вимикаєте потрібне):
Налаштування часу сповіщень:
Такі опції є і у налаштуваннях телефонів та планшетів. Також можна налаштувати правила (в Outlook) з особливостями повідомлень від конкретних абонентів. Існують також опції в меню Outlook/Параметри з вибору часу доставки повідомлення.