Після реєстрації або персональної або закладом Ви отримаєте на електронну скриньку, вказану при реєстрації данні освітнього акаунту.
Перевіряйте уважно всі папки Вашої скриньки. В залежності від її налаштування, лист може потрапити до папки “Ненадійної пошти“.
Зауваження: у сучасному комп’ютерному світі будь-який лист від невідомого раніше абонента вважається ненадійним, але після відповіді або надсиланні листа абоненту довірений статус абоненту зазвичай змінюється.
Вхід до корпоративного акаунту відбувається за адресою: Office 365. Використання акаунтів передбачає виконання умов
У лисі буде вказано дання для входу до корпоративного акаунту та умови його використання
Якщо Ви вперше отримали листа з тимчасовим паролем:
Налаштування параметрів безпеки (для подальшого введення двофакторної автентифікації)
У комп’ютерному світі вважається недостатньою безпека Ваших даних, що захищена лише паролем, тому при вході іноді може бути запитано введення факторів підтвердження безпеки входу, а саме двофакторна автентифікація автентифікації користувача: електронної пошти та/або телефонного номеру.
Ці параметри можна безпечно ввести після входу до свого акаунту в розділі.
Зазвичай найкращим засобом такого підтвердження є спеціальні застосунки, що дозволять швидко підтвердити Вашу особу за допомогою довіреного пристрою, наприклад: Microsoft Authenticator.
У подальшому інформація для учасників олімпіади буде надходити по пошті або розміщуватися у каналах Teams.

Два актуальні для учасників місця отримання інформації:
Outlook – для перегляду надісланої Вам пошти та сповіщень оргкомітету.
Teams – для обговорення питань по відповідних предметах за якими проводиться олімпіада.
Teams
Кожен з сервісів доступних користувачу (по натисканню кнопки меню)

Може завантажуватися окремо та потребувати нового входу до власного акаунту. Так, наприклад, Teasms може відкриватися окремою програмою, встановленою на комп’ютері або через браузер. Якщо Ви відкриваєте Teams на чужому комп’ютері, то використовуйте браузер:
